Hollandse avond 50 plus een succes.
Voor het eerst organiseerde de 50+ Vereniging Weurt een feestavond voor alle 50 plussers in Weurt. Niet alleen leden waren welkom maar ook de niet leden ouder dan 50 jaar. Deze feestavond moest de voorbode worden voor een jaarlijks terugkerend evenement voor Weurt.

Het bleek een schot in de roos want ongeveer 160 bezoekers hadden een geweldige avond vol dans, drank en lekkere hapjes. De zaal was uitbundig versierd en zelfs had de organisatie aan een koe gedacht die naast het podium was opgesteld. De zaal kleurde rood, wit, blauw en oranje hetgeen natuurlijk ook hoort als het gaat om een Hollandse avond. De ingehuurde entertainer Marco Verriet was ook een groot succes en niet alleen door zijn geweldige stem maar ook de wijze waarop hij de aanwezigen op de dansvloer kreeg met de diverse muziek stijlen die hij draaide. Alle leeftijden vulden de dansvloer en er werden zelfs enkele polonaises gehouden. Al met al een zeer geslaagde avond die volgens veel aanwezigen zeker voor herhaling vatbaar is .

Het bestuur van de 50+ Vereniging Weurt zal dan ook kijken hoe we het volgend jaar wederom een avond kunnen organiseren welke opnieuw veel publiek zal trekken in ons kleine maar o zo gezellige dorpje.
Bestuur 50+ Vereniging Weurt.

hol_avond.JPG

Walking Voetbal